Skrevet: 04 Okt 2009, 23:19 
Frank Madsen
Site Admin
|
fnoev skrev: Må lige sige, at den der krybskytte historie er godt nok spændende Og det samme er den med detektivkatten. Noget af det mest gennemarbejdede i dette marathon. Glæder mig til at se en længere historie, marathon eller ej. Du har nogle gode side- og billedkompositioner og en sjov tegnestil.
_________________ FRANK MADSEN Tegner og forfatter - alt i illustrationer, tegneserier, manuskripter og storyboards
KLIK OG HENT SENESTE NYHEDSBREV http://www.frankmadsen.dk
Læs også Kurt Dunders blog på Seriejournalen!
|
|
| |
 |
Skrevet: 04 Okt 2009, 23:25 
Phoenixx
|
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 09:20 
Svend Amstrup Jeppesen
Tilmeldt: 04 Dec 2006, 09:32 Indlæg: 1354 Bopæl: Hinnerup. DK
|
Lopez skrev: @ Armen: Laver du ikke snart en rætti tegneserie? Hvis du kan fyre de tre sider af på x antal timer, hvad kan du så ikke få lavet i løbet af en uge eller et år? Jeg syntes det var vildt spændende.
@ Fnoev: Du er den danske Robert Crumb? Jeg kan godt lide din streg. Hvorfor gik du i stå? @Loopey: Jojo, der abejdes, men ting tar tid... med fast arbejde og børn og .... @Fnoev: Ræddi fed serie den med katten!! Ren cliffhanger! Mere!
_________________ Pas på! Det her blir nok morsomt, men også farligt! http://sites.google.com/site/svendamstrupjeppesen/ http://www.flushroyale.dk
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 10:26 
Svend Amstrup Jeppesen
Tilmeldt: 04 Dec 2006, 09:32 Indlæg: 1354 Bopæl: Hinnerup. DK
|
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 12:14 
Dan R. Knudsen
Rumkaptajn eller fugemand
Tilmeldt: 06 Aug 2004, 14:11 Indlæg: 8723 Bopæl: Jeg bor i nummer 11, det store gule hus.
|
|
Nu siger du sølle - det' satmø imponerende. Du kunne jo bare have tegnet på sider der var halvt så store - så havde du jo været over 24. Det rækker kvaliteten da så rigeligt til... Og rigtigt fedt med realistiske tegninger og pantomime - det ser man eller sjældent. Det lægger yderligere til den absurde oplevelse.
Håber du laver et second take på den - det kan den sgu bære så rigeligt.
_________________ Dan R. Knudsen
Kig forbi www.blækfabrikken.dk – hjemstedet for Flush Royale, Kaptajn Arno og Goben...
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 14:48 
Jan Erik Hedberg
Tilmeldt: 08 Okt 2005, 22:12 Indlæg: 3702 Bopæl: Back home in good ol' Hornbaek
|
Se så å få løftet Johannes' historie ud af Wannabe-tråden - og det mettewåns! Pissegodt Jo 
_________________ med venlig hilsen Jan Erik
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 15:39 
Dan R. Knudsen
Rumkaptajn eller fugemand
Tilmeldt: 06 Aug 2004, 14:11 Indlæg: 8723 Bopæl: Jeg bor i nummer 11, det store gule hus.
|
|
Og det er hermed gjort - jeg fik bare ikke kommentarerne med - sorry. Iøvrigt - iflg. McLoud er der jo ikke noget taberagtigt ved Johannes' bidrag:
"The 24 hours are continuous. You can take a nap, but the clock keeps ticking. If you get to 24 hours and you're not done, either end it there ("the Gaiman Variation") or keep going until you're done ("the Eastman Variation"). I consider both of these "Noble Failure" Variants and true 24 hour comics in spirit; but you must sincerely intend to do the 24 pages in 24 hours at the outset."
_________________ Dan R. Knudsen
Kig forbi www.blækfabrikken.dk – hjemstedet for Flush Royale, Kaptajn Arno og Goben...
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 19:33 
Preben
|
|
@fnoev: din serie virker rigtig interessant. Tegningerne er dejligt letlæste, trods detaljerne. Trist at du ikke nåede længere.
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 21:40 
fnoev
|
|
Takker for kommentarerne. Lopez: Tjae dårlig timing, og en overbevisning om at jeg ikke ville nå det. Kom aldrig rigtig i kampmode.
|
|
| |
 |
Skrevet: 05 Okt 2009, 21:47 
Lopez
|
fnoev skrev: Lopez: Tjae dårlig timing, og en overbevisning om at jeg ikke ville nå det. Kom aldrig rigtig i kampmode. Den dårlige timing kan man gøre noget ved i løbet af de 24 timer. Jeg var bagud med 3 timer efter 6 timers marathon, men indhentede det i sidste ende og blev færdig 3 timer før tid. Til gengæld så er kampmode alfa og omega. Jeg har prøvet at starte på en marathon med ringe kampmode. Det var surt, og det løb ud i sandet. Prøv at sidde med andre tegnere. Det hjælper gevaldigt på ens kampvilje.
_________________ Pedro Lopez - tegner og gringo
http://www.pedrolopez.dk
|
|
| |
 |
Skrevet: 06 Okt 2009, 12:55 
Johannes Havelund
|
Scott McCloud skrev: "I consider both of these "Noble Failure" Variants and true 24 hour comics in spirit" Godt, jeg accepterer min exkommunikation fra taber-tråden. Tore og Peder havde nævnt begrebet noble failure, men jeg troede stadig ikke at det talte som en 'rigtig' 24 timers. @fnoev og Armstrup: mere af jeres historier, tak! Nu hvor marathonen er overstået, har i jo mulighed for at fortsætte dem i det rolige og velovervejede tempo de tydeligvis fortjener.
_________________ http://xeno.tegnebordet.dk
|
|
| |
 |